ההתנתקות מעזה ועקירת גוש קטיף היו טעות חמורה של אריק שרון, ועוד כמה שנים לפני כן אמר לי ראש ממשלת ישראל יצחק רבין, שתמך בגוש קטיף (!) – ‘אם לא נשב בקטיף, יהיה שם הטרור של חמאס’. למרות זה, לטרור המתעצם מעזה אחראים רק ארגוני הטרור הפלסטיניים, מנהיגיהם ותומכיהם.

י״ד בשבט ה׳תש״פ (09/02/20) ,יואל בן-נון

האחראים לאלימות הם האלימים ומנהיגיהם!
האחראים לטרור הם הטרוריסטים וראשי ארגוניהם!

למחרת החלטת החלוקה של פלשתינה-א”י המנדטורית לשתי מדינות, פתחה כנופיה פלסטינית מיפו בפיגועים בשני אוטובוסים שנסעו לירושלים, מחדרה ומנתניה (5+2 הרוגים), וכל ראשי הארגונים הערביים ראו בפעולות אלה את תחילת המלחמה נגד רעיון המדינה היהודית, זו מלחמת הדמים שהביאה לשחרור העם היהודי מעול זרים ולעצמאות מדינת ישראל, ובמקביל, הביאה לאסון ה’נַכְּבָּה’ הפלסטינית. הפלסטינים הם האחראים היחידים ל’נכבה’! הם פתחו במלחמה שהביאה אותה על ראשם.

כחצי שנה אחר כך הכריז דוד בן גוריון על הקמת המדינה בצעד מדיני חד צדדי, מפני שההתנגדות הפלסטינית המוחלטת לא הותירה שום אפשרות של הסכמה. למחרת פלשו לארץ צבאות הליגה הערבית, ומדינת ישראל קמה מתוך מלחמת העצמאות.

האם דוד בן גוריון אחראי לנפילתם של יותר מששת אלפים לוחמים ואזרחים במלחמת העצמאות, וגם ל’נַכְּבָּה’ הפלסטינית?
חס ושלום!
האחראים הבלעדיים הם הפלסטינים, שפתחו במלחמת הדמים!

בקום המדינה הייתי בן שנתיים. בן עשר הייתי בעת מבצע ‘קדש’. אמי ז”ל למדה אז באוניברסיטה העברית וגרנו שנה אחת בירושלים. יום אחד שמעתי את עוזרת הבית שלנו, ירושלמית צעירה משכונת הבוכרים שופכת קיתונות של כעס וביטויי שנאה נגד בן גוריון, שגרם למות אחיה במבצע ‘קדש’, בסיני, במלחמה מיותרת לגמרי, שהוא עצמו נסוג ממנה. שמעתי בהלם ושתקתי, לא מפני גילי, אלא מפני שלא רציתי לפגוע באחות שכולה.

מי באמת היה אחראי למלחמת ‘קדש’, וכעבור 11 שנים שקטות יחסית, גם למלחמת ששת הימים?
הטרור של ה’פידאיון’ המצרי (בשנות החמישים) בהנהגתו של שליט מצרים גמאל עבד אל-נאצר, הוא שהוביל לפעולות התגמול וגם למבצע ‘קדש’. השליט המצרי הוא שפתח גם במלחמה ביוני 67!

הסכמי אוסלו היו לדעתי טעות מרה של יוסי ביילין ושמעון פרס, שגררו אחריהם את יצחק רבין, ואף על פי כן, ארגוני הטרור הפלסטיניים (ולא מנהיגי ישראל) הם האחראים הבלעדיים למסע הטרור שפרץ אחרי אוסלו, תחילה נגד חיילים ומתנחלים בתמיכה שקטה של ערפאת, שגם הכריז בגלוי על תכנית שלבים לחיסול הציונות ומדינת ישראל. אחרי הטבח במערת המכפלה התפשט הטרור גם באוטובוסים מתפוצצים ברחבי ישראל. לטבח במערת המכפלה אחראים רק הרוצח ותומכיו, והוא הדין ברצח ראש ממשלת ישראל, יצחק רבין. לאוטובוסים המתפוצצים אחראים רק ארגוני הטרור הפלסטינים.

ההתנתקות מעזה ועקירת גוש קטיף היו טעות חמורה של אריק שרון, ועוד כמה שנים לפני כן אמר לי ראש ממשלת ישראל יצחק רבין, שתמך בגוש קטיף (!) – ‘אם לא נשב בקטיף, יהיה שם הטרור של חמאס’.
למרות זה, לטרור המתעצם מעזה אחראים רק ארגוני הטרור הפלסטיניים, מנהיגיהם ותומכיהם.

מי שאומר, שהנשיא האמריקני והימין הישראלי אחראים לפיגועי טרור בעקבות ‘תכנית המאה’, שייך בעיני למאשימי פרס ורבין בפיגועים שאחרי אוסלו, למאשימי שרון בטרור ההתנתקות, ולאלה שהאשימו את בן גוריון בחללי מלחמות ישראל – מי שאומר דברים כאלה מאבד לדעתי את זכותו המוסרית לשאת על כתפיו דרגות קצין בכיר בצה”ל (במיל.).

‘האיש מנצרת’ היה יהודי, שנצלב על ידי הרומאים יחד עם המוני יהודים אחרים, ורק הרומאים אחראים לצלבים, שבהם השתמשו למעשי התועבה שלהם גם נגד עמים רבים אחרים. כאשר התנצרה הקיסרות הרומית, היא הטילה על היהודים את אשמת הצליבה שלהם, והמוני יהודים נרצחו במהלך הדורות בגלל עלילת הדם הזאת.

הכנסייה הנוצרית הקתולית התנערה באופן רשמי מעלילת הדם ומהאשמת היהודים, רק בזכות התקומה של מדינת ישראל!