כל פשעי המלחמה של הטרור הפלסטיני מתורצים על ידי נציגיהם ועל ידי המחפים עליהם ב’פשעי הכיבוש’, אבל שום גורם אירופי או בינלאומי לא יחקור מתי התחיל ‘הכיבוש’, ומה דינם של פשעי הטרור המתבצעים בשם שלילת זכות הקיום של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי.

י׳ באדר ה׳תשפ״א (22/02/21) ,יואל בן-נון

 

שליטי האימפריה הרומאית הוציאו להורג מאות אלפים מורדים וחשודים ואנשים שסומנו כאויבי השלטון – שיטת התלייה הרומאית האכזרית הייתה על הצלב – אלפי יהודים נצלבו על ידי הרומאים, רבים מהם על לא עוון בכפם ואף לא בלשונם – אחד מהם, יהודי בכל המובנים, היה ‘האיש מנצרת’, שנחשד בגלל הלשנות מרושעות כמתסיס ומעורר מרי נגד השלטון – אבל האשם היחיד בצליבתו הוא השלטון הרומאי הכובש והאכזרי.

היהודים בני הכת הנוצרית האשימו את מתנגדיהם היהודים בגרימת צליבתו ובעידודה.

אחרי דור, הכת הנוצרית פרשה סופית מהדת היהודית, ועדיין נרדפו חבריה על ידי השלטונות הרומאים – אך כעבור כמה מאות שנים קיבלו הקיסרים הרומאים את הנצרות וזו הפכה לדת של האימפריה הרומאית – כל פשעי הצלב הרומאי נשכחו, והכנסייה הנוצרית הרומאית האשימה יהודים מהדור ההוא בצליבת היהודי האחד שהתנגדו לדרכו – הצלב היחיד שנזכר לדורות מכל הצלבים של האכזריות הרומאית, היה הצלב של ‘האיש מנצרת’ כי הרומאים הנוצרים הפכו אותו למכשיר רדיפה נגד היהודים שסירבו לקבל את האמונה בו כ’משיח’. שוב הוצאו להורג (לרוב, בשריפה על המוקד) המוני יהודים במשך אלף וחמש מאות שנה על ידי השלטונות הנוצריים ברחבי אירופה בגלל הצלב ההוא, שהרומאים היו אשמים בו כמו בכל המוני הצליבות שלהם.

אחרי אלפי שנות רדיפה פושעת, ורק 12 שנים אחרי תקומתה של ‘מדינה יהודית בארץ ישראל היא מדינת ישראל’, הכירה אפילו הכנסייה הנוצרית ברומא בכך, שהעם היהודי לדורותיו אינו אשם בצליבת ‘האיש מנצרת’ (‘נוּסטרה אֶטַאטֶה’, סעיף 4), ואף הסכימה, שהפירוש היהודי לנבואות התנ”ך הוא ‘לגיטימי’ – מי יספר זאת להמוני היהודים שהוצאו להורג בתולדות הקיסרות הרומאית והנצרות הכנסייתית ברחבי אירופה?!
שום גורם אירופי לא יחקור את הפשעים הללו, גם לא לשם צדק היסטורי.

מאז חורבן יהודה וירושלים שלטו בארץ ישראל ההיסטורית כמעט רק אימפריות כובשות – הרומאית והביזנטית, החליפויות המוסלמיות ושליחי הנצרות האירופית, עד הממלוכים והעותמאנים – רק בעקבות מלחמת עולם (הראשונה) בה קרסו 4 אימפריות ברחבי אירופה והמזרח התיכון, הכיר חבר הלאומים (ב-1920) בזכותו של העם היהודי לחזור ולהקים ‘בית לאומי’ יהודי בארץ ישראל –
ארגוני הפשע והטרור שקמו בראשותו ובהשראתו של המוּפתי הירושלמי, פתחו מיד במלחמת טרור רצחנית נגד ‘הבית הלאומי’ היהודי, נגד העלייה היהודית ושיבת היהודים לציון, ואף קשרו קשר רשמי עם גרמניה הנאצית בתמיכה רשמית ובעידוד לתוכניות ההשמדה של היהודים – המוּפתי נשאר דמות הזדהות והערצה בעיני הפלסטינים עד היום, והם לא מתבלבלים אפילו לנוכח פגישותיו הרשמיות עם הצורר הנאצי.
גם פשעים אלה לא ייחקרו על ידי שום גורם אירופי או בינלאומי.

למחרת ההחלטה שהתקבלה באו”ם על הקמת שתי מדינות בארץ ישראל המערבית, פתח הטרור הפלסטיני בפשע של פיגוע נגד אוטובוס אזרחי (מראש העין לירושלים), ומאז נמשכים פשעי הטרור עד היום, בעיקר נגד אזרחים, לא בגלל שום ‘כיבוש’ אלא בגלל הסירוב להכיר בזכותו של העם היהודי כריבון בארץ אבותיו. שום גורם פלסטיני עד היום, גם מהמתנגדים לטרור, לא הסכים להכיר בזכות של העם היהודי למדינה יהודית בארץ בשום גבול שהוא, ו’הכיבוש’ שבפיהם תמיד התחיל בהצהרת בלפור, או לכל המאוחר ב-1948 –
בכל מפגש עם ערבים ישראלים-פלסטינים או עם פלסטינים בכלל אני נהגתי לשאול ‘מתי התחיל הכיבוש’? כל התשובות שקיבלתי היו ‘ב-1917’ או ‘ב-1948’ (לכל המאוחר) – אז הייתי שואל אם יש איזה גורם פלסטיני שחושב על ‘כיבוש מ-1967’, והתשובה הייתה תמיד ברורה וחד משמעית – ‘אין אף אחד’.

כל פשעי המלחמה של הטרור הפלסטיני מתורצים על ידי נציגיהם ועל ידי המחפים עליהם ב’פשעי הכיבוש’, אבל שום גורם אירופי או בינלאומי לא יחקור מתי התחיל ‘הכיבוש’, ומה דינם של פשעי הטרור המתבצעים בשם שלילת זכות הקיום של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי.

בסוריה מתנהלת מלחמת אזרחים אכזרית שנרצחו בה יותר ממיליון אזרחים – כל הגורמים הבינלאומיים יודעים על כך, ואף מדווחים מפעם לפעם, אבל שום גורם אירופי לא פועל (וקרוב לוודאי גם לא יפעל) כדי להעמיד לדין פלילי את נשיא סוריה, את שריו ואת קציניו, ואת שאר האחראים לפשעים המזעזעים ביותר במזרח התיכון בשנים האחרונות.

איראן מאיימת בגלוי ב’מחיקת תל-אביב’ ו’היישות הציונית’, ובונה מערכי טילים ומערכי כוחות פרו-איראניים בסוריה ובלבנון כאיום על עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי –
אירופה חתמה עם איראן על ‘הסכם הגרעין’, שמעניק לאיראן יד חופשית לפעול מעבר לגבולותיה בכל האמצעים כדי להשתלט כמעצמה ו’למחוק את היישות הציונית’ – שום גורם אירופי לא מאיים על איראן בחקירת פשעי מלחמה עקב ההשתלטות שלה על שטחי מדינות אחרות, לא כדי לסייע להן, אלא כדי לאיים על מדינת ישראל החברה באו”ם.

מוסכם אפילו על האירופים, שחמאס הוא ארגון טרור – השתלטות חמאס על עזה היא לפיכך פשע מלחמה ברור, שגרם לאלפי הרוגים בעזה, גם בעימות הפנימי וגם בהתקפות שהארגון יזם ויוזם נגד ישראל מפעם לפעם – בכל שנות השליטה של ישראל בעזה לא נהרגו פלסטינים כה רבים כמו בשנות ההשתלטות של חמאס, ושום גורם אירופי לא מאיים לחקור את עצם ההשתלטות הזאת ואת תוצאותיה – מדברים רק על חקירה של אירועים נקודתיים, כאילו שלטון חמאס בעזה הוא חוקי –
חמאס גם נתמך על ידי איראן מחד, קטאר מצד שני וטורקיה מצד שלישי – שום גורם אירופי לא מאיים לחקור את האחריות של מדינות אלה לפשעי המלחמה של חמאס בעזה.

כנאמנים ל’מסורת’ האנטישמית של אירופה הנוצרית, שהגיעו לשיאם בפשעי הרייך השלישי והמשטרים הקומוניסטיים, מחפשים גם ‘הליברלים’ האירופיים את ‘אשמת הצלובים’ דווקא אצל היהודים בישראל המתגוננת נגד פשעי הטרור, וזאת כדי לסייע לארגוני הפשע, ולפגוע בארגון שנלחם נגדם, בצה”ל.

טוב יהיה אם ישראל תודיע לאיחוד האירופי, שאם אכן תיפתח ‘חקירה’ כזאת, יגורשו מישראל כל הפעילים מטעם הארגונים האירופיים, ואזרחים ישראליים הרודפים את מדינתם באירופה, תישלל אזרחותם. אם האו”ם יתמוך ב’חקירה’ כזאת, יסולק גם מטה האו”ם, כוחותיו ופעיליו, ויופקעו בסיסי האו”ם לטובת פעילות הומניטארית במזרח התיכון על ידי מדינת ישראל.